понедельник, 18 апреля 2016 г.

Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց

Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց
Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց,
Եվ առուն՝ պարզ ու անբիծ
Քրքջալով ուշաթափվեց
Ու ձորն ընկավ քարափից…
Զարկվեց քարին, ուշքի եկավ,
Շուրջը նայեց կասկածով
Եվ մի կապույտ ժպիտ շուրթին՝
Ճամփա ընկավ դեպի ծով:
Հարցեր և առաջադրանքներ՝
  1. Արձակ պատմիր բանաստեղծությունը:
  2. Թվարկիր հերոսներին և բնութագրիր նրանց:
  3. Հորինիր վերնագիր բանաստեղծության համար:
  4. Ինչպե՞ս կնկարազարդեիր բանաստեղծությունը, պատմիր:
  5. Հորինիր երկխոսություն ձկնիկի և առվի միջև:

1.Ձկնիկը առվին խուտուտ տվեց,առուն պարզ էր ու անբիծ հանկարծ ուշաթափվեց ու ձորը ընկավ քարածից,խբեց քարին ուշքի եկավ և նայեց իր շուրջը կասկածով կապույտ ժպտած ճափա ընկավ դեպի ծով:
2.Ձկնիկը-խուտուտասեր
Առու-պարզ ու քնբիծ
3.Ձկնիկն ու Առուն
4.Ես կնկարեին մի մեծ առու և մի ձկնիկ, որը խուտուտ էր տալիս ռվին,մի քար և, որ առուն փամփա էր գնում ծով:
5.-Բարև,ասաց ձուկը առվին:
-Բարև,պատասխանեց առուն.
-Ինչ՞ ես անում այստեղ,հարցրեց առուն
-Ես լողում եմ այստեղ կասկածով
-Իսկ դու՞
-Ես էլ նայում եմ անտառները:
-Ցտեսություն ես շտապում եմ դեպի ծով, ասաց առուն.
-Ցտեսություն, պատասխանեց ձուկը:
-

Комментариев нет:

Отправить комментарий