воскресенье, 10 января 2016 г.

«Օր, որ նման չէր մյուս օրերին»

Այս օրը նման չեր իմ մնացած օրերին:Իմ օրը սկսվեց այսպես:Ես առավոտյան արթնացա և մոռացել էի պետքարան  գնալ, լվացվել, նույնիսկ նախաճաշել: Արդեն տանից դուրս էի գալիս, որ գնամ դպրոց և մոռացել էի  իմ պայուսակը: Գնացի տուն,որ պայուսակս վերցնեմ: Վերցրեցի և  դուրս  եկա մտածում եմ թե ինչու է իմ պայուսակը այսքան թեթև, բաց եմ անում և տեսնեմ գրքերս ու տետրերս  մոռացել եմ տանը:Այդ ժամանակ ես արդեն դպրոցում էի և չգիտեի  ինչ անեմ:Ախ՜ ես հասկացա թե ինչ է պետք անել, կզանգահարեմ մայրիկիս և նա կբերի իմ գրքերն ու տետրերը:Բա տեսնում եք այսպիսի մի օր,  որ նման չէր մյուս օրերին:
                                                       


                                                                                

Комментариев нет:

Отправить комментарий